Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

20000UIP-SR70-PR4-50Mega shlédnutí/měsíc-600000 návštěvnost/měsíc

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 19. 3. 2010
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Napsal michal.tal;494705
Píšete že bude banner na každé stránce jedná se o webové stránky nebo o "stránky" v programu přes který se stahuje. Vaše stránky mají návštevnost cca 700 za den jak již se psalo výše. Tak si to chci ujasnit kde bude reklama:)
Když se zamyslím nad počtem zobrazení reklamy v programu, tak z pohledu uživatele si do vašeho programu nahazím odkazy které se budou stahovat, a program minimalizuji. Čili neuvidím co se v programu děje, stahování trvá např. půl dne. Každých cca 10s se zmení reklama. Pro inzerta to je tedy z mého pohledu ne moc efektní, je sice několik milionu zobrazení, ale uživatele z toho vidí jen zlomek, protože vetšinou mají program minimalizovan, čili inzerne není moc užitečná. To je muj nazor.
Bannery se samozřejmě zobrazují jak na webu tak zároveň v programu. Pokud se zobrazují v programu tak pouze v momentě, kdy je program aktivně používán. Pokud je program minimalizován je zobrazování reklamy pozastaveno. Po opětovné maximalizaci programu se automaticky spustí další reklama v pořadí, lze ověřit. Pokud bychom reklamu nechali běžet i v minimalizaci byl by počet zobrazení o 95% vyšší, nehoníme se za počtem ale za reálnou užitnou hodnotou. Reklama je pro nás pouze sekundární příjem, nicméně vzhledem k audienci a jejímu počtu je jistě zajímavá pro řadu firem. Děkuji za dotaz k věci.
28 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 19. 3. 2010
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E