Zadejte hledaný výraz...

Prodej vysoce ziskového internetového knihkupectví, zisk nad 30tis/měsíc

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 25. 10. 2013
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Dobrý den,
nabízíme k prodeji zajímavý e-shop, který profilujeme jako levné knihkupectví. E-shop funguje cca 7 let, nicméně my jej provozujeme přes rok, přičemž jsme jej převedli na nový systém (u Simplia.cz), změnili grafiku (která sama stála přes 30 000 Kč), začali budovat affiliate síť (máme řadu partnerů), zaměřili se na SEO a jiné formáty reklamy, které jsme dokázaly nastavit dlouhodobě ziskově.
Nejedná se o žádný projekt vytvořený horkou jehlou, ale projekt, na kterým jsme s kolegou strávili nespočetného času než jsme ho dostali tam, kam jsme chtěli a kde nyní je.
Model e-shopu je takový, že se zaměřujeme na vytváření zajímavé nabídky s produkty, které máme všechny fyzicky skladově dostupné. Nefungujeme jako obrovské knihkupectví o desetitisících knih (které stahují jen přes xml nabídky dodavatelů a pak u nich knihy objednávají...), nicméně jen jako úzkoprofilový obchod, díky čemuž se nám daří vytvářet velmi početná skupina vracejících se zákazníků (nyní jen cca přes 9000 odběratelů newsletteru). Toho se nám daří dosáhnout především tím, že chytře nakupujeme knihy a ostatní produkty (dvd, bluray,..). Především knihy kupujeme od dodavatele, který má výhradní slevy a jsme jediní, kterým dodává zboží k prodeji přes internet. Drtivou většinu knih nekoupíte za naší cenu nikde jinde na internetu (ale jen znatelně dráž) a přitom si držíme velmi zajímavé marže.
Asi každého dnes zajímají hlavně ekonomické statistiky, tak pojďme na to. Před námi e-shop dělal cca 15 tisíc čistého zisku za měsíc. My jsme e-shop dá se říci od základu předělali a naše výsledky byly následující:
Zisk e-shopu (po odečtení nákladů)
08/12 32 824,60 Kč
09/12 21 639,49 Kč
10/12 25 378,87 Kč
11/12 41 314,32 Kč
12/12 20 507,99 Kč
01/13 8 999,55 Kč
02/13 13 767,00 Kč
03/13 8 988,95 Kč
04/13 4 871,65 Kč
05/13 45 167,58 Kč
06/13 72 226,02 Kč
07/13 43 316,98 Kč
08/13 41 087,80 Kč
09/13 35 600,00 Kč
10/13 zatím 44 843,71 Kč
Průměrný zisk tedy je nějakých 32 895 Kč za měsíc. Nutno dodat, že 01-04/13 jsme dá se říci nevyřizovali objednávky (měli jsme neshody s kolegou, což víceméně mohu doložit). E-shop nadprůměrně uživí jednoho člověka s opravdu nízkým úsilím. Například u 06/13 kdy jsme udělali zisk přes 70 tisíc, jsme jen nakoupili a naskladnili nové zboží.
Důležité a hlavně to asi nepříjemnější je totiž to, že expedujeme/pracujeme jen 2 dny v týdnu po cca 4-5 hodinách. Expedujeme jen v pondělí a čtvrtek, jindy na e-shop vlastně ani nešáhneme. Dotazů je pár do měsíce (na co se ptát u tohoto sortimentu), vratek plus mínus taky tak 2 do měsíce (pro nakupující je to vzhledem k ceně dobrý nákup). A to vše ke vší spokojenosti zákazníků - máme samozřejmě certifikát od Heuréky Ověřeno zákazníky (neustále nad 95%).
Ve zkratce:
- měsíční náklady cca 6000 Kč (4tis na marketing, 2tis na pronájem e-shopu od Simplie)
- vysoké přirážky (v průměru cca 150%)
- průměrná objednávka cca 500 Kč
- krásný měsíční zisk nad 30tis/měsíc
- velmi cenné kontakty na dodavatele
- návštěvnost cca 330/den, konverze kolem 1,5%
- lukrativní trh (viz zdroj)
- e-shop s dlouhou historií, přes 9000 zákazníků, kteří souhlasili přijímat newslettery
- práce na cca 10 hodin týdně (v pondělí a čtvrtek zabalit balíky)
- žádné objednávání od dodavatelů a kompletování objednávek, všechno je skladem
- certifikát ověřeno zákazníky - spokojení zákazníci
- lehce balitelné zboží
Vyvolávací cena za e-shop je 199 000 Kč, rozhodně nebudeme o ceně smlouvat, už nyní je velmi nízko (a to jej prodáváme před hlavní sezónou). Cena neobsahuje zboží, které je nyní cca za 250 000 Kč v nákupních cenách, požadujeme minimálně odkoupení zboží za 150 000 Kč. Jsme plátci dph, je nutno k těmto cenám připočíst dph. V případě potřeby můžeme dodat nějaké regály a balící potřeby za smluvenou cenu.
Název e-shopu sdělím do zpráv, nechci kazit obchodu dobré jméno prodejem. Důvodem prodeje je potřeba většího množství peněz, nepodnikáme jen v tomto oboru.
Dotazy zodpovím v PM.
Doplnění:
- objednávky za posledních 10 dní
- návštěvnost
- Součástí prodeje je série minisites pro podporu prodeje.
43 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
2 hodnocení
členem od 13. 8. 2011
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E