Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kritika obchodu

radekbal
verified
rating uzivatele
27. 11. 2012 16:49:35
www.th-store.cz
díky
27. 11. 2012 16:49:35
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836022
Ja340
verified
rating uzivatele
27. 11. 2012 18:22:35
máš to pěkný, hlavně ty kvalitní fotky jsou supr
27. 11. 2012 18:22:35
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836021
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
27. 11. 2012 18:50:19
Príde mi to pozadie veľmi tmavé a s obsahovou časťou to veľmi kontrastuje.
27. 11. 2012 18:50:19
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836020
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 11. 2012 19:07:01
Zdravím,
vypadá to velice působivě ;-)
Fotky velmi pěkné. V horním menu mi ale celkem vadí relativně malé písmo - zvážil bych lehké zvětšení ;-) Hlavně bych ale z menu vyhodil tu červenou barvu, která mi na černém pozadí opravdu vůbec nesedí.
Profil předmětu vypadá dobře, jen mě trošku mrzí, že je tam nahoře jen oseknutý obrázek, přičemž celý vypadá hodně pěkně :-)
Do sekcí Kontakt, Podmínky, O Thulestore, Prodejny a tam, kde to ještě je, bych nejspíše zaměnil obrázek s polem za něco, co souvisí s činností firmy - na homepage máte pěkné obrázky, tak nevím, proč jako dominantní fotka ve 4 sekcích je taková obecná a nesouvisející fotka - má snad nějaký účel, nebo je tam jen aby tam něco bylo?
Pokud s něčím z tohoto souhlasíte, bude určitě fajn, pokud to změníte, ale i bez těch změn se jedná o pěknou práci ;-)
27. 11. 2012 19:07:01
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836019
radekbal
verified
rating uzivatele
27. 11. 2012 19:34:19
Abych pravdu řekl tak se nejedná o moje stránky.Jen si chci nechat od tvůrce dělat svůj obchod.Tak jsem chtěl vědět jestli je jeho práce kvalitní což si myslím a jaké má nedostatky.Díky za hodnocení
27. 11. 2012 19:34:19
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836018
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 11. 2012 19:35:53
Napsal radekbal;875390
Abych pravdu řekl tak se nejedná o moje stránky.Jen si chci nechat od tvůrce dělat svůj obchod.Tak jsem chtěl vědět jestli je jeho práce kvalitní což si myslím a jaké má nedostatky.Díky za hodnocení
Tohle bylo nejspíše velice vhodné zmínit hned na začátku ;-)
27. 11. 2012 19:35:53
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836017
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 11. 2012 11:44:07
První dojem:
Osobně mám výhradu ve slideru. Pro někoho je to detail, mě to přesto otravuje: Co web prodává? Auta? Bicykly? Krajiny? Spokojené rodiny?
Podle slideru, který v leckterých monitorech zabere celou zornou plochu(obzvláště u malých notebooků) si nejsem jistý.
Pokud vycházíme z předpokladu, že klient ví, co je značka THULE a co prodává, pak jsou tyhle obrázky zbytečné a zdržující od nákupu. Pokud máme předpoklad, že neví, tak se to bohužel tak snadno nedozví.
Můj návrh řešení: Vyhodit samoúčelné slidery z webu pryč. Tohle až příliš často zabírá prostor pro to důležité - v obchodě jsou to produkty.
Další hodnocení webu:
Design, uživatelské rozhraní: Pohledný, ale kontrast použité červené(např. hl.menuú a použité šedé(menu vpravo nahoře) s podkladovou černou na některých místech umrtvuje oči a text je nečitelný.
Průvodce bych vůbec do menu nedával - odvádí to lidi pryč z webu. Ano, nakonfiguruju si nějaký produkt, ale pak jsem nasměrovaný na oficiál stránky thule - ne zpět do prodejny = ztráta klienta.
Půjčovna nosičů: jak mám, proboha, vědět, co je autobox ocean nebo pacific? Očekávám více informací o produktu přes nějaký odkaz.
Menu v patičce je obsahově nekonzistentní s hlavním menu. Uživatelé nejsou povinni pamatovat si, co našli v kterém menu. Proč nemohou obě menu obsahovat to samé(v obou případech jde o kategorii a podstránky).
Eshop: Pokud je eshop hlavní účel existence webu, určitě bych jeho kategorie nevyjmenoval na hlavní stránce jen do hover menu, ale rovnou bych je vypsal na hlavní stránku, jako je to jinde v eshopu.
Text: Na několika místech se objevuje úporná snaha o umělé SEO. Kdyby raději autor psal jako člověk a ne jako robot od Googlu, byl bych raději.
Celkové hodnocení: Řekl bych, že je to na první pohled hezké, ale detaily jsou odbyté. Pro Vás jako zákazníka je podstatné, že spoustu věcí můžete sám ovlivnit(a třeba zmíněné nedodělky jsou výslovným přáním předchozího klienta -to se bohužel stává), ale Vy nejste ten, kdo má rozumět detailům.
Mimochodem Proto tvůrcům doporučuju nenechat sebou manipulovat klientem. Jen protože něco chce neznamená, že to musíte udělat. Leckdy je lepší objetovat celý obchodní případ, než za každou cenu vyhovět, udělat na webu blbosti podle přání klienta a vystavit na Internet dílo, které může odradit potenciální další klienty. Klienty, kteří nebudou tušit, že ty zhovadilosti si přál předchozí klient a nejsou Váš nápad.
EDIT: jsem schopný fundovanějších a podrobnějších rozborů. Tohle je spíchnuté horkou jehlou jen jako vyplnění oddechové pauzy od mé běžné práce. Pokud má někdo zájem dozvědět se více, ať napíše zprávu. Upozornění: hlubší analýzy nebudu moct dělat jen tak za děkuju. Možná to vypadá jako sobectví, či kdovíco, ve skutečnosti jde ale o to, že podrobnějšímu rozboru budu muset věnovat dost času, který bych běžně investoval jinam. Nejsem zlý, jen znám cenu svého času:-))
28. 11. 2012 11:44:07
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836016
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 11. 2012 15:10:22
Jestli to chápu správně, jde o e-shop. Kolik normálních lidí očekává, že najde kategorie e-shopu v menu pod položkou e-shop, když už tam máme být? Nemohly by se kategorie vypisovat rovnou na nějakém viditelném místě? Košík taky není pořádně vidět, ale zato nám většinu stránky blokuje úplně zbytečný gigantický obrázek. Proč? Bylo by vhodné si ujasnit, zda má jít o firemní prezentaci, nebo e-shop, obojí skloubit nejde a pak je z toho tenhle zmatený, nepovedený web. A tmavě červený text na černém pozadí se nečte dobře.
A u výpisu produktů odstranit tlačítko do košíku (případně nahradit tlačítkem detail), kolik vašich zákazníků něco koupí bez jakýchkoliv informací, které jsou uvedené v detailu?
28. 11. 2012 15:10:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836015
Oleg
verified
rating uzivatele
11. 12. 2012 23:30:43
Supr e-shop, ale domena je tezko zapamatovatelna v tom smyslu, ze se s nazvem domeny neasociuje predmet prodeje. Ale jinak super.
11. 12. 2012 23:30:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-obchodu/#reply836014
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit