Zadejte hledaný výraz...

HLEDÁM: eshop pro který ZDARMA vylepším SEO a použitelnost – čtěte více

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 19. 11. 2012
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Dobrý den,
pro potřeby mé bakalářské práce bych rád navázal spolupráci s provozovatelem eshopu, který má zájem o zlepšení použitelnosti a SEO svého webu zdarma.
S tématem mám mnoho zkušeností (můžete napsat a zeptat se na podrobnosti) - často platí, že i malá věc, které si majitel webu nevšimne (protože je na ni "zvyklý") mnoho lidí odradí od provedení objednávky. A to je škoda, protože v první řadě jde přece vždy o to, aby eshop fungoval - aby objednávek bylo co nejvíce a aby zákazníci byli spokojení.
Protože ale žádný eshop v současné době nemám a jde o "školní" práci, nabízím celou moji půlroční práci, analýzu, závěry a doporučení ZDARMA (k ničemu se nezavazujete, je to prostě spolupráce v rámci školní práce zadarmo).
Co Vám můžu nabídnout a co Vám to přinese:
Webová použitelnost je oproti SEO často opomíjená, ale je neméně důležitá. Co použitelnost dokáže?
  • příklad - jednoduchá změna textu odkazu zvýšila proklikovost o 89 % - a když se zvýší proklikovost, nutně se zvýší i počet zákazníků. A/B a MVT testy jsou moje oblíbené a mám s nimi zkušenosti.
  • příklad - načítání stránky o 1 s rychleji zvýšilo Amazonu příjmy o 10 %.
  • příklad - větší odřádkování textů a odstavců zvyšuje na webu čitelnost a srozumitelnost, uživatel se na webu cítí jistější a snadněji se rozhoduje pro koupi.
Takových příkladů jsou desítky a stovky - nechci tvrdit, že byste měli používat všechny (to je individuální), ale rád doporučím a zprovozním to, co by mělo fungovat.
SEO je velmi známé slovo, v dnešní době to ale neznamená nesmyslné budování tisíců odkazů. Zajímavé jsou věci jako:
  • hledali jste něco na Googlu a vedle výsledku se objevila fotka autora, jeho jméno, reputace a datum článku? Třeba toto je moderní a jednoduché SEO a lze toho dosáhnout snadnou úpravou metadat.
  • Namísto odkazů na různých divných webech má smysl spolupracovat s relevantními weby, dohodnout se na propagačních článcích
  • spolupráce s jiným webem užitečná pro obě strany je snad to nejlepší co může být. Příklad: hledáte dobrodružnou dovolenou a cestovka Vám doporučí, kde si koupit kvalitní batoh. A naopak - hledáte kvalitní batoh a prodejce outdoorového vybavení Vám doporučí, kam by se s ním dalo vypravit. To je dobré a smysluplné vzájemné propojení.
  • Google také zajímá jakým způsobem se staráte o svoje Google+, Facebook a Twitter profily - a taky o to, jak velký zájem o ně mají ostatní.
  • Pokud provozujete PPC reklamu, určitě platíte nemalé peníze Googlu a Seznamu. Je důležité vědět, že čím kvalitnější reklamy budete mít, tím méně zaplatíte. Když budete mít dobré reklamy, které se uživatelům líbí, zaplatíte za proklik méně a za stejnou částku získáte více návštěvníků - a samozřejmě naopak stejný počet návštěvníků získáte za menší částku.
Nechci slibovat "zaručené" výsledky, ale ze zkušenosti vím, že u eshopů, které neprošly potřebnými úpravami se dá použitelnost zlepšit o 10-40 % (měřeno konverzemi) a SEO zlepšit také o 10-40 % (měřeno návštěvností). Tedy přilákáte o velké procento lidí víc a z těchto lidí také vzroste procento těch, kteří něco koupí.
Nejedná se o záležitost, která by šla prostě "udělat" za týden a bylo by hotovo, proto:
Co od Vás budu potřebovat:
--- eshop s vhodným sortimentem (nehodí se například zboží pro dospělé)
--- dostatečná návštěvnost a počet konverzí. Na malém množství dat se nedá nic vyzkoumat, takže vhodný je už zavedený eshop (ideálně nad 10000 UIP měsíčně a nad 200 objednávek měsíčně)
--- ochota ke spolupráce v termínu prosinec-duben nebo leden-květen
--- napojení na Google Analytics a zprostředkování přístupu
--- napojení na Google Webmaster Tools
--- napojení na nástroje jako Visual Website Optimizer, SEO administrator a další (tyto nástroje už sám vlastním a využívám v placené verzi).
--- možnost sejít se v Praze - nebo bydliště v Praze - je výhoda
Pokud máte zájem, prosím ozvěte se mi na email azureus3@email.cz nebo tady do soukromé zprávy (PM) a prosím napište:
--- URL Vašeho eshopu
--- průměrná měsíční návštěvnost
--- průměrný měsíční počet objednávek
(bohužel na úplně novém eshopu by nebyly výsledky průkazné a neměly by smysl)
53 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 21. 7. 2011
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
Uživateli zatím nebyla udělena žádná hodnocení.

Další poptávky Více