- příklad - jednoduchá změna textu odkazu zvýšila proklikovost o 89 % - a když se zvýší proklikovost, nutně se zvýší i počet zákazníků. A/B a MVT testy jsou moje oblíbené a mám s nimi zkušenosti.
- příklad - načítání stránky o 1 s rychleji zvýšilo Amazonu příjmy o 10 %.
- příklad - větší odřádkování textů a odstavců zvyšuje na webu čitelnost a srozumitelnost, uživatel se na webu cítí jistější a snadněji se rozhoduje pro koupi.
- hledali jste něco na Googlu a vedle výsledku se objevila fotka autora, jeho jméno, reputace a datum článku? Třeba toto je moderní a jednoduché SEO a lze toho dosáhnout snadnou úpravou metadat.
- Namísto odkazů na různých divných webech má smysl spolupracovat s relevantními weby, dohodnout se na propagačních článcích
- spolupráce s jiným webem užitečná pro obě strany je snad to nejlepší co může být. Příklad: hledáte dobrodružnou dovolenou a cestovka Vám doporučí, kde si koupit kvalitní batoh. A naopak - hledáte kvalitní batoh a prodejce outdoorového vybavení Vám doporučí, kam by se s ním dalo vypravit. To je dobré a smysluplné vzájemné propojení.
- Google také zajímá jakým způsobem se staráte o svoje Google+, Facebook a Twitter profily - a taky o to, jak velký zájem o ně mají ostatní.
- Pokud provozujete PPC reklamu, určitě platíte nemalé peníze Googlu a Seznamu. Je důležité vědět, že čím kvalitnější reklamy budete mít, tím méně zaplatíte. Když budete mít dobré reklamy, které se uživatelům líbí, zaplatíte za proklik méně a za stejnou částku získáte více návštěvníků - a samozřejmě naopak stejný počet návštěvníků získáte za menší částku.