Programátor na HPP
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

Na kolik v dnešní době vyjde eshop?

  1. maleo Hodnocení: -1 (0%) maleo je zatím velká neznámá
    1
    Zdravím,

    mám dotaz za kolik se dá v dnešní době pořídit e-shop a co všechno bude umět? :)
    Případně i hledám někoho kdo by byl schopny mi eshop vytvořit.
    Své nabídky popřípadě rady a tipy posílejte do komentářů nebo do PM kde bych sdělil více info o projektu.
    Je mi jedno jestli bude vlastní, ale pro mě asi levnější varianta by byla na nějaké platformě.

    D9ky za odpovědi a hezky den

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. máš několik možností, záleží, co požaduješ
    • opensource (prestashop,...) - zdarma
    • koupit hotové řešení - 5 tisíc a výš
    • pronájem eshopu - od 100kč / měsíc

  4. r.kovac Hodnocení: 8 (100%) r.kovac je na dobré cestě
    3
    mozno lepsie opytat opacne co ocakavate od eshopu ?
    Nakolko je rieseni viacej , Vlastne riesenie, opensource alebo prenajom ..
    na WT vam eshop na opensource ponuknu aj za 80€ (troska upravena sablona)

  5. JerryBestie Hodnocení: 15 (100%) JerryBestie vyzařuje působivou auru JerryBestie vyzařuje působivou auru
    4
    Dotaz je velmi spatne polozeny. V podstate je to stejne, jako by byla polozena otazka "Kolik v dnesni dobe stoji auto?"

    Jinak samotnemu dotazu - Prestashopu a podobnym experimentum se vyhni. Na tom mic kloudneho nikdy nepostavis, dukazem budiz zde stale se opakujici aukce zavedenych eshopu s cenou do 5K.

    Pokud zacinas, a nemas penez nazbyt, jdi do pronajmu. Ceny zacinaji na cca 100/ mesic. Na rozjezd super, problem nastane kdyz ti to prestane stacit a pak nezbyva migrovat na neco vlastniho. To uz hodne boli. (vlastni zkusenost)

    Treti variantou je pronajem opravdu vychytanych reseni, kde zaklad je na 1000 mesicne. Sam si urcis kde co je a jak to ma fungovat. Po urcite dobe kdyz to pojede dle tvych predstav, tak to muzes odkoupit. Cena zacina na cca 30K.

    Jinak grafika cca 10K pokud to ma vypadat, bannery, texty, fotky - to jsou dalsi tisice.

    No a pak ta financne nejvic narocna cast - propagace. A to jsou minimalne dalsi tisice mesicne.

    Spousta lidi tady bude tvrdit, ze to jde s minimalnimi naklady a ze jsem uplne mimo. No kdyz je poslechnes a budes se ridit jejich radami, tak za rok tady budes prodavat zabehnuty eshop s historii za 5 K. Je tohle tvoje vize podnikani?

  6. Musíte si sám určit, co má eshop minimálně umět. Budete to vy co s ním bude pracovat a vám to bude ulehčovat nebo znepříjemnovat život.

  7. Kovboj Hodnocení: 13 (100%) Kovboj is a jewel in the rough Kovboj is a jewel in the rough Kovboj is a jewel in the rough
    6
    Citace Původně odeslal JerryBestie Zobrazit příspěvek
    Jinak samotnemu dotazu - Prestashopu a podobnym experimentum se vyhni. Na tom mic kloudneho nikdy nepostavis, dukazem budiz zde stale se opakujici aukce zavedenych eshopu s cenou do 5K.
    Úspěšný obchod od neúspěšného nerozděluje systém na kterém je postaven, ale CO a JAK se tam klientům nabízí.

    Pokud hledáš něco do čeho jen nahraješ XML data od dodavatele a stane se z toho automaticky úspěšný obchod tak nic takového neexistuje. Na druhou stranu pokud budeš mít zajímavé zboží a budeš ho schopen dobře lidem prezentovat tak můžeš uspět i s tím nejstarším a nejomezenějším opensource obchodem.

  8. Potřeboval bych e-shop, který bude umět vyrábět zboží, propagaci, prodej zákazníkům a odesílání zboží, takže všechno. Hledám někoho, kdo mi to udělá.

    - Takto nějak vypadá váš první příspěvěk.

  9. jarin001 Hodnocení: 33 (100%) jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold
    8
    Citace Původně odeslal JerryBestie Zobrazit příspěvek
    Prestashopu a podobnym experimentum se vyhni. Na tom mic kloudneho nikdy nepostavis, dukazem budiz zde stale se opakujici aukce zavedenych eshopu s cenou do 5K.
    Důkazem budiž že jsi totálně mimo obraz a podle toho vypadají tvoje rady.
    Ony opakující se aukce webů do 5k co sem dává KillDa jsou hotová dropshop řešení připravená k nasazení,
    nikdo tu nedraží žádné zavedené eshopy za 5k.

  10. JerryBestie Hodnocení: 15 (100%) JerryBestie vyzařuje působivou auru JerryBestie vyzařuje působivou auru
    9
    o tech jsem nemluvil. ty jsou za max. 3K. jiste, ja jsem mimo. jak jinak.
    Mohu se te zeptat jako marketingoveho odbornika na vysledky tebou spravovanych eshopu, evidentne k tomu mas co rict. jaky system radis zakaznikum ty a proc?

    rad se necham poucit.

  11. jarin001 Hodnocení: 33 (100%) jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold
    10
    Citace Původně odeslal JerryBestie Zobrazit příspěvek
    o tech jsem nemluvil. ty jsou za max. 3K. jiste, ja jsem mimo. jak jinak.
    Mohu se te zeptat jako marketingoveho odbornika na vysledky tebou spravovanych eshopu, evidentne k tomu mas co rict. jaky system radis zakaznikum ty a proc?

    rad se necham poucit.
    Na eshopy tu jsou větší odborníci, nicméně mě může namíchnout jak někdo radí na základě překroucených informací.
    Hoď mi sem jedinej link na zavedenej eshop na Prestashopu do 5k který se tu draží a tučně ti sem napíšu omluvu a
    sežeru cvrčka.

  12. cvrcka jist nemusis, staci mi, ze si pripustil, ze k tematu nemas co rict.

  13. jarin001 Hodnocení: 33 (100%) jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold jarin001 is a splendid one to behold
    12
    Citace Původně odeslal JerryBestie Zobrazit příspěvek
    cvrcka jist nemusis, staci mi, ze si pripustil, ze k tematu nemas co rict.
    Já se od tebe nenechám zpovídat, momentálně mám jiný věci na práci, reagoval jsem jen na tvoje mlžení.

  14. padlo tu moje jméno sice v jiné souvislosti ... ale vyjádřím se stejně, musím se zastat Prestashopu a můžete mi věřit nebo nemusíte, ale mám eshop který jede na "staré" Prestě 1.3 a jeho oficiální odhad hodnoty je v řádech několika milionů. Mám jeden eshop i třeba na shoptet, dlouholeté zkušenosti mám se Zencartem ..., takže porovnávat tak nějak můžu.

    Ale rozhodně nestačí jen dobrý systém, o tom jak ti to půjde, rozhoduje 1000 dalších faktorů, jen jsem tím chtěl říct že i na Prestashopu to jde

  15. jkoci Hodnocení: 18 (100%) jkoci bude brzy slavný/á
    14
    Pokud si budeš vybírat pronájem e-shopu, rozhodně s tím nepospíchej a dobře si to rozmysli.

    Podívej se do referencí a zkus napsat majitelům pronajímaných e-shopů, jak jsou spokojeni s podporou.
    Všichni nabízejí demoverzi, tak si to pořádně ošahej a vyzkoušej. Jen si dej pozor, že ti na demoverzi většinou spustí jejich nejvyšší a nejdražší verzi pronájmu.
    Zajímej se jak dlouho funguje firma nabízející pronájem. Nejhorší je, když na jejich platformě rozjedeš e-shop a oni skončí.
    Chtěj vědět všechny poplatky kromě pronájmu. Budou chtít, abys u nich hostoval, platil si podporu atd.
    Zajímej se, kolik stojí dokupování různých modulů. To je u pronájmů dost na obtíž a postupem času tě to bude čím dál více štvát.

  16. astrolog Hodnocení: 65 (100%) astrolog vyzařuje působivou auru astrolog vyzařuje působivou auru astrolog vyzařuje působivou auru
    15
    Mě by spíš orientačně a ze zvědavosti zajímalo, zda některé hotové řešení, nebo řešení k pronájmu, má vychytané skladové hospodářství. Protože málokdo si ze začínajících uvědomuje, že všechno je sranda jen do té doby, než budete muset řešit sklady a evidenci stovek položek :)

  17. Citace Původně odeslal KillDa Zobrazit příspěvek
    padlo tu moje jméno sice v jiné souvislosti ...
    Ja jsem Vaše jméno nezmínil.
    A na druhou stranu uznám, že v rukou člověka jako Vy, může být Prestashop v pohodě. Obecně jakýkoli OS, pokud je v rukou kovaného odborníka na daný systém, který si ze základu udělá přesně co potřebuje, je použitelný.
    Ruku na srdce, kolik z provozovatelů eshopů zná detailně systém, a umí si doprogramovat vše, tak aby to bylo funkční?

    ---------- Příspěvek doplněn 02.03.2012 v 14:00 ----------

    Citace Původně odeslal astrolog Zobrazit příspěvek
    Mě by spíš orientačně a ze zvědavosti zajímalo, zda některé hotové řešení, nebo řešení k pronájmu, má vychytané skladové hospodářství. Protože málokdo si ze začínajících uvědomuje, že všechno je sranda jen do té doby, než budete muset řešit sklady a evidenci stovek položek :)
    Spíš než takto, bych to formuloval - Které řešení má vymakané, ozkoušené a funkční napojení na nějaký obecně rozšířený učetní sw?
    Naposledy upravil JerryBestie : 02.03.2012 v 14:02

  18. Ruku na srdce, kolik z provozovatelů eshopů zná detailně systém, a umí si doprogramovat vše, tak aby to bylo funkční?

    Právě proto, že to provozovatelé často neumí, hledají hotová řešení, nebo pronájmy od těch co tomu rozumí a umí to a spoléhají se na to, že když budou platit, bude to fungovat.

  19. astrolog Hodnocení: 65 (100%) astrolog vyzařuje působivou auru astrolog vyzařuje působivou auru astrolog vyzařuje působivou auru
    18
    4 JerryBestie - souhlasím, ale pro začínajícího by možná stačily sklady i bez napojení....ale do budoucna pokud by se rozjel, to je jiná a máš samo úplnou pravdu.
    A propo - které řešení to má?

  20. Efendy Hodnocení: 36 (100%) Efendy je na dobré cestě
    19
    Už tu několikrát padlo že dotaz je špatně položený, ono záleží hodně na tok, kolik je ochota zpočátku investovat.
    Dovolím si trochu reagovat na odpověď Jerryho

    Prestashopu a podobnym experimentum se vyhni - blbost, vyzkoušej a uvidíš. S prestashopem pracuji dost dlouho a nemůžu si ho vynachválit.

    Pokud zacinas, a nemas penez nazbyt, jdi do pronajmu. Ceny zacinaji na cca 100/ mesic. - souhlas je to lákavé, ovšem je třeba si uvědomit že s každou blbostí musíš za podporou, že tyto pronájmy většinou umí jen základ a ano pokud to půjde a budeš se chtít v budoucnu migrovat bude to bolet a to dosti, ve finále zjistíš že to bylo nejen velmi bolestivé, ale i drahé.

    Treti variantou je pronajem opravdu vychytanych reseni, kde zaklad je na 1000 mesicne - souhlas, jen bych dodal že pokud umíš počítat zjistíš že za rok zaplatíš na promájmu 12000 a e-shop není stále tvůj - za 12000 ti udělám (a nejen já) eshop srovnatelný a možná ještě lepší s jakým koliv pronájmem.

    Jinak grafika cca 10K pokud to ma vypadat, bannery, texty, fotky - to jsou dalsi tisice. - na grafiku se nezaměřuji ale za 5000 seženeš zde na foru bezproblému člověka, který ti udělá vzhled dle požadavků, bannery, texty, fotky - další tisíce

    Propagace - ta je opravdu náročná

    K doprogramování modulů, ano nejsou za hubičku, ale není to ani nijak strašné

    Takže co říct, záleží na financích, pokud nejsou rozmyslet si co je důležité a co se dá dodělat později.
    Nejvíc peněz je třeba na sklad a propagaci.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.03.2012 v 19:31 ----------

    Citace Původně odeslal astrolog Zobrazit příspěvek
    Mě by spíš orientačně a ze zvědavosti zajímalo, zda některé hotové řešení, nebo řešení k pronájmu, má vychytané skladové hospodářství. Protože málokdo si ze začínajících uvědomuje, že všechno je sranda jen do té doby, než budete muset řešit sklady a evidenci stovek položek :)
    Prestashop toto umí již v základu

  21. Citace Původně odeslal astrolog Zobrazit příspěvek
    Mě by spíš orientačně a ze zvědavosti zajímalo, zda některé hotové řešení, nebo řešení k pronájmu, má vychytané skladové hospodářství. Protože málokdo si ze začínajících uvědomuje, že všechno je sranda jen do té doby, než budete muset řešit sklady a evidenci stovek položek :)
    Řekněme, že by shop měl k dispozici možnost založit si jeden či více skladových míst, určit u nich, zda se jedná o sklad, výdejnu či prodejnu a hlídal tok do a ze skladu(i pohyb mezi sklady) včetně historie těchto pohybů a vyhodnocoval by u produktu počet kusů celkově a počet kusů na jednotlivých skladech? U pohybu by bylo odkud kam zboží teklo, eventuální odkaz na objednávku, eventuálně daňový doklad při naskladnění, možnost založení počátečního stavu, datum pohybu, plánovaný pohyb s možností upozornění na nadcházející událost v administraci? Soupiska skladu v PDF by se taky hodila? O něčem takovém bych věděl. Netuším ovšem, zda se jedná o "vychytané skladové hospodářství", pravdou je, že o skladovém hospodářství jako takovém nic nevím, prostě to jen dělá to, co je uvedeno výše :)

  22. dalsia moznost nechat si spravit eshop podla seba, cca 1000€+-, programovanie asi tak mesiac

  23. raddinko Hodnocení: 13 (100%) raddinko je zatím velká neznámá
    22
    Tak v podstate kazdy ma pravdu,tiez som si presiel eshopmi co to , je pravda ze presta je v pohode ale kazdy update a neco ked sa nevyznas tak potrebujes nekoho kto ti pomoze ako aj modul na rychle platenia a podobne, potrebujes ho kupit a setupnut..ale inak je fajn. Prenajom za liter dva ma us vsetko ale je fakt "predrazene" to fakt mas za rok a pol spatky ale ked neni nato tak ten najom je dobra volba.. a uz existuju aj varianty kedy si pomali moduli dokupujes aj tak na zaciatok nevyuzijes vsetko , kym sa naucis nejak tak s tym pracovat..ti staci nejaka basic veriaz potom vies z dvyhnut, da sa dohodnut..
    Naposledy upravil raddinko : 24.04.2012 v 00:15

  24. velcash Hodnocení: -1 (0%) velcash je zatím velká neznámá
    23
    Citace Původně odeslal KillDa Zobrazit příspěvek
    padlo tu moje jméno sice v jiné souvislosti ... ale vyjádřím se stejně, musím se zastat Prestashopu a můžete mi věřit nebo nemusíte, ale mám eshop který jede na "staré" Prestě 1.3 a jeho oficiální odhad hodnoty je v řádech několika milionů. Mám jeden eshop i třeba na shoptet, dlouholeté zkušenosti mám se Zencartem ..., takže porovnávat tak nějak můžu.

    Ale rozhodně nestačí jen dobrý systém, o tom jak ti to půjde, rozhoduje 1000 dalších faktorů, jen jsem tím chtěl říct že i na Prestashopu to jde
    Můžu se zeptat na tvoje zkušenosti ze shoptetem a názor na to jestli je vhodný na rozjezd eshopu jako doplňku ke kamene prodejne nábytku ?

  25. Popravdě řečeno se dost divím všem, kteří se tady hrozně podivují "vysokým cenám" za pronájem shopu. Pokud Vás pronájem dost dobrého systému včetně hostingu vyjde na nějakých 500-2000,-, co řešíte? Spočítal si někdo z Vás, kolik zaplatíte měsíčně za PPC a balné? Při konverzi 3% a návštěvnosti 600 unikátních návštěvníků, což není vůbec nereálné, pokud si platíte PPC na Heurece a Zboží.cz a nejste nešikovní, pak počítejte s tím, že jen placený proklik na Heurece, pokud z těch 600 bude připadat na ni tak třetina, bude zhruba dvě stovky denně. Za balné zaplatíte tak 5-15Kč na krabici nebo zpevněnou obálku, podle toho, jak velká je, a něco stojí čas na zabalení, další náklady máte na telefonáty zákazníkům - pokud vedete shop opravdu seriozně, tak se tomuto nevyhýbáte, i kdybyste měli neomezený tarif, tak je to 2-3tis měsíčně. Opravdu se Vám zdají ceny pronájmů vysoké? Přijde mi to, nezlobte se, že ve srovnání s ostatními výdaji je tento výdaj skoro směšný, vezmete-li v úvahu, že dobrý systém je Vaše vizitka, Váš virtuální prodavač a v neposlední řadě, pokud je dobře napsaný admin, velmi užitečný nástroj, který šetří Váš čas.
    Naposledy upravil mmm.edia : 26.04.2012 v 09:56

  26. Maleo> cenu řešení e-shopu byste měl chápat jako investici v rámci svého podnikatelského plánu. Zvažte, s jakou marží z jakých cen v jakém objemu můžete reálně pracovat a jakých cílových čísel se na základě analýzu trhu a možností výkonového marketingu chcete / můžete reálně dostat. Kolik z hrubé marže obětujete první rok do investice do e-shopu? kolik % z marže půjde na marketing a podporu prodeje? Kolik % z marže vám zbaští lidská práce?

    Řečeno jednodušeji: pokud chcete s e-shopem udělat obrat 100k za rok tak si s klidem pronajměte první srajdu, kterou vám pepa z depa doporučí. Pokud máte dobrý produkt za dobrou cenu, ideálně v málo konkurenčním segmentu, můžete dělat marketing v malém doslova za babku svépomocí bez složitých systémů.

    Pokud vás má e-shop dlouhodobě živit a plánujete obraty v řádech statisíců resp. milionů korun, potom se pokud možno vyhněte "krabicovým" řešením a nechte si udělat e-shop na klíč, byť na nějakém hromadně využívaném CMS. Do nákladů na e-shop byste měl započítat i náklady na marketing - analýzy, sestavení marketingového mixu s ohledem na ROI, content marketing a tak podobně. Nerad bych se vás dotknul, ale pokud se neorientujete v problematice e-shopů a myslíte to s byznysem vážně, budete si asi muset nechat poradit.

    Při výběru partnera nezapomeňte na náklady na servis, změny a údržbu - to je obvykle to, kde se jednotliví poskytovatelé nejvíce liší. U dvou téměř totožných řešení za 10k si totiž může jeden pepík říci za hodinu práce 350,- a druhý pepík 1.500,- .. s tím, že čím krabicovější vaše řešení bude, tím více uprav si bude časem žádat.

    Z mých osobních zkušeností mohu říct, že investice do výdělečných větších e-shopů s obraty v jednotkách či desítkách milionů korun bývají včetně grafiky a "rozhýbání" marketingu v řádech jednotek procent z plánovaného ročního obratu (nikoliv zisku). Čili pokud chcete zarobit za rok 10M, bude se typická rozumná investice pohybovat někde v rozmezí 150-300k (hovořím o vstupních pracích, nezapočítávám např. náklady na XML feedy, PPC, linkbuilding, pracovní sílu). Záleží do značné míry na tom, za jak dlouho se má investice do startu vrátit - půl roku, rok, tři roky?

  27. Citace Původně odeslal Lukáš Pítra Zobrazit příspěvek
    Maleo> cenu řešení e-shopu byste měl chápat jako investici v rámci svého podnikatelského plánu. ...
    Asi bych to malinko rozvedl.
    Krabicová řešení a pronájmy pro opravdu dobrý shop nemají smysl. Stejně jako v obchodě nepřijmete prodavačku s praxí z potravin do prodeje komponent na kola, tak je naprosto nesmyslné přistupovat k výběru shop systému stylem "tohle by mi mohlo stačit, umí to většinu toho, co potřebuji". Prodavačka potravin taky umí hezky pozdravit a zkasírovat, což je asi tak to, co mají shop systémy společné. ve skutečnosti ale pro shopy platí to, že rozhodují právě drobnosti dělané na míru, které jsou nezbytnou součástí přidané hodnoty, která mnohdy rozhoduje o úspěchu. Jen pokud je člověk nový, měl by k tomu přistupovat tak, že si vezme řešení, do kterého je možno dělat dodatečné úpravy, zpočátku na věcech na míru může i ušetřit (až na layout), a předem se poinformuje na příkladech, kolik jaká úprava může stát. Jde totiž o to, že prodejci bez zkušeností s e-shopy zjistí teprve po prvním měsíci ostrého provozu, co by "asi tak potřebovali upravit" a teprve po 3-6 měsících jsou si už natolik jisti tím, jak shop vést, že to dokáží definovat skutečně přesně.
    Pro dobrý shop je prostě řešení na míru nezbytný. ku automativ
    Na deset shopů připadá dobrá polovina těch, které se liší v některém z důležitých nástrojů, nejčastěji se jedná o způsob cenotvorby a tvorby slev, pak dále o logiku košíkových zvýhodnění a věrnostního systému. Zde prostě nejde dělat kompromis, neboť každý ústupek tady shop může stát velké procento konverzí.

Hostujeme u Server powered by TELE3